Legyél Te az új bérszámfejtőnk!


Kivételes munkalehetőség startup hangulatú budapesti könyvelőirodánál!

BÉRSZÁMFEJTŐ-TB ÜGYINTÉZŐ (FŐÁLLÁS)

Feladatok: bérszámfejtés, kifizetőhelyi tb ügyintézői feladatok


Kiváló kereseti lehetőség,

Munka-magánélet egyensúly,

Megbecsült munkakör.

... ha te is otthonosan mozogsz a bér- és munkaügyi jogszabályok világában, és legalább két éves gyakorlattal rendelkezel kifizetőhelyi területen,


... ha szeretnéd a tudásodat egy olyan helyen fejleszteni, ahol ehhez minden segítséget megkapsz: tudás, technológia, anyagi és erkölcsi megbecsülés.


... ha képes vagy az önálló, pontos, megbízható munkavégzésre,


... ha olyan helyet keresel, ahol a munka mellett kiegyensúlyozott magánéletet élhetsz,


... ha magabiztosan használod a szokásos irodai programokat (Word, Excel),


... és a jól elvégzett munkádért cserébe szeretnél korrekt fizetést hazavinni,


AKKOR


Jelentkezz hozzánk BÉRSZÁMFEJTŐ-TB ÜGYINTÉZŐ kollégának 2019. március 14-ig az alábbi gombra kattintva!


Mindössze FÉL PERC az egész!

Mit nyújtunk, ha

csatlakozol

a csapatunkhoz?

Korrekt fizetés

 A jól elvégzett munkádat átlagon felüli jövedelemmel honoráljuk feléd. Dolgozz nálunk, és vigyél haza több pénzt Te is! Büszkék vagyunk rá, hogy cégünknél minden fiatal kollégánk diákhitel mentes!

Magas prémiumok

A biztonságos megélhetést nyújtó alapfizetésen túl különféle rendszeres prémiumokkal is számolhatsz (féléves bónusz, projektekre külön célprémium, munkatárs ajánlási bónusz, stb.), melyek már az elejétől jelentősen megdobhatják a bevételeidet.

Képzési támogatás

Ahhoz, hogy Te is mindig a legfrissebb szakmai ismeretekkel rendelkezz, cégünk támogatja a tanulásodat. A mi kontónkra vehetsz részt szakmai képzéseken, de akár nyelvi tanfolyamok finanszírozásában is számíthatsz ránk.

Páratlan szakmai tapasztalat

Ügyfélkörünk sokszínűsége garancia arra, hogy a legkülönfélébb szakmai esetekkel ismerkedhetsz meg, melyekből széles iparági és szakmai tapasztalatokra tehetsz szert. Ha te is szeretnél rövid idő alatt a szakmai elithez tartozni, akkor itt a remek lehetőség.

Kimagasló munkakörülmények

Nagyon ügyelünk arra, hogy minőségi, kulturált körülmények között végezzük a munkánkat, ezért biztosak vagyunk benne, hogy az irodánkra nem lesz panaszod. Egy fiatalos, stratup hangulatú cégcsoport vagyunk, a legmodernebb 21. századi eszközökkel és megoldásokkal.

Stabil vállalati

háttér

Cégünk olyan ágazatban tevékenykedik, ami a jövőben is folyamatosan sok munkát ígér. Mi tudjuk, hogy lesz holnapunk, így nálunk neked sem kell aggódnod a jövőd miatt. Stabilan és egyre dinamikusabban fejlődünk.

Céges és családi rendezvények

A cégünknél mindannyian kedveljük egymás társaságát és a családias hangulatot. Éppen ezért rendszeresen (negyedévente) szervezünk csapatépítő eseményeket - akár irodán belül, akár irodán kívül, ahol a párodat, családodat is szívesen látjuk.

Utazási

költségtérítés

Nálunk az utazási költségeid miatt nem kell aggódnod, hiszen a törvény adta kereteken belül megtérítjük a munkábajárásodat akár tömegközlekedéssel jársz dolgozni, akár saját autóval, (bérlet, üzemanyag térítés).

Olyan munkatársat keresünk, akinek álmai és céljai vannak, és ezért tenni is akar. Mi segítünk, hogy elérd és megvalósítsd őket. Ha csak ábrándozol és munka nélkül akarsz sok pénzt keresni, akkor kérjük, ne kattints. 😉

NE HABOZZ!


Az idő gyorsan fogy, és csupán 1 üres pozíció vár betöltésre, amire még eddig tudsz jelentkezni:

Milyen kollégát

keresünk?

(szakmailag + emberileg)

Szakmailag ezt kérjük...

  • TB- és bérügyi ügyintézői végzettséggel rendelkezel,
  • Legalább 2 év kifizetőhelyen szerzett bérszámfejtési és TB ügyintézői tapasztalatod van (teljes körű bérszámfejtés, járulékbevallás, OEP bevallások, statisztikák elkészítése, adatszolgáltatások, munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, utazási költségtérítések elszámolása, stb.)
  • Alapos számítógépes ismeretekkel rendelkezel - A szokásos irodai programok mellett több profi szoftvert is használunk a mindennapi munkavégzéshez. Ezeket természetesen megtanítjuk neked, csak legyen benned nyitottság a tudás elsajátítására.
  • Előny, de nem elvárás: angol vagy német nyelvtudás, informatikai tudás.

  • Emberileg ezek jellemzők Rád...

  • Igazi csapatjátékos vagy! A cégünknél mindannyian jól tudjuk, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk egymásra. Szakmailag és emberileg is támaszkodhatunk munkatársainkra, és minden körülmények között segítjük a másikat. Ezt tőled is elvárjuk.
  • Motivált vagy a szakmáddal és úgy általánosságban az életeddel kapcsolatban. Felelősséget érzel a vállalt feladataid irányában, hogy azok határidőre elkészüljenek. Pont úgy, ahogy megbeszéltük.
  • Elhivatott vagy a szaktudásod fejlesztése iránt, amiben cégünktől minden támogatást megkapsz.
  • Alapvető igényességed van a precíz és pontos munkavégzésre.
  • Pozitív beállítottságú vagy - Nálunk senki sem szereti a negatív embereket, szóval ha lételemed a panaszkodás és kritizálás, akkor biztosan nem fogod magad jól érezni nálunk.
  • Kik bízzák ránk

    a cégeiket?


    Hamarosan Rád is számítani fognak!

    Csanády István - a Shapr3D startup cég ügyvezetője


    Polgár Judit - a sakktörténet legjobb női sakkozója


    Csillag Péter - a több milliár-dos magyar startup alapítója

    Milyen nálunk

    dolgozni?


    Nem csinálunk belőle titkot, hogy nálunk az eredmények számítanak, és nem feltétlenül arra gyúrunk, hogy valamivel elüssük a munkaidőnket.

    Azt szeretnénk, ha Te is jól éreznéd magad közöttünk, ezért mindent megteremtünk az ideális munkavégzéshez. Az irodában lesz egy teljesen saját használatú asztalod, és beszerzünk neked egy korszerű céges PC-t vagy laptopot. Minden egyéb eszközt igyekszünk a rendelkezésedre bocsátani, hogy a leghatékonyabban tudd végezni a munkádat.


    Helyileg ide járunk:

    Irodánk az Árpád Centerben, közvetlenül az Árpád hídi metrómegállónál található, szóval rendkívül egyszerűen megközelíthető tömegközlekedéssel (M3-as metróval, 1-es villamossal, buszokkal) Számos parkoló és parkolóház is van a környéken, ha esetleg autóval érkeznél.

    Nagyon ügyelünk arra, hogy minőségi, kultúrált körülmények között végezzük a munkánkat, ezért biztosak vagyunk benne, hogy az irodánkra nem lesz panaszod. Mostanra már gyakorlatilag egy komplett szintet elfoglalunk az irodaházban, így rendkívül kényelmesen elférünk a tágas és fényes, START-UP hangulatú helyiségekben. Modern bútorokkal, jól felszerelt konyhával, zuhanyzóval és panoráma terasszal tettük még komfortosabbá a kis birodalmunkat. Sőt, még egy babaszobát is kialakítottunk a kisgyermekes ügyfeleink, és a látogatóba érkező kismamáink legnagyobb örömére.

    VÁRUNK TÉGED IS CSAPATUNKBA!

    Ha otthonosan mozogsz a bérszámfejtés és TB ügyintézés területén és szeretnél egy olyan biztos munkahelyen dolgozni, ahol a versenyképes fizetés mellett a munka-magánélet egyensúlyról sem kell lemondanod, akkor add le a jelentkezésed FÉL PERC alatt az alábbi gombra kattintva.



    VAGY


    Küldd el a szakmai önéletrajzod az katalin.mihalyi@aurumgroup.hu e-mail címünkre a fizetési igényed megjelölésével.


    JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 2019. március 14.

    Adataid törlését vagy módosítását bármikor kérheted tőlünk a info@aurumgroup.hu e-mail címünkön. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT olvashatod el.

    Ismerj meg minket

    egy kicsit jobban!

    Ha szeretnél többet megtudni a cégünkről, akkor >>IDE KATTINTVA<< felkeresheted hivatalos weboldalunkat is, ahol minden információt megtalálsz rólunk.

    De ha a "NEM HIVATALOS" arculatunkra is kíváncsi vagy, akkor a lenti gombra kattintva megnézheted, hogy milyenek vagyunk, amikor éppen nem dolgozunk. 😉 Mert nem csak a munkáról szól az életünk...