MÉG MINDIG REMEK SZAKEMBER VAGY.

Ezt nyugodtan elkönyvelheted magadban...


Páratlan lehetőség

(kis)gyermekes

könyvelő-anyukáknak!


Kezdj új életet te is az AURUM GROUP-nál, ahol a családi életedet bátran összeegyeztetheted az áhított könyvelői karriereddel.

  Nálunk úgy alakíthatod a munkaidődet, hogy ne okozzon problémát a gyermeked reggeli és délutáni szállítása, vagy éppen egy betegség miatti otthoni ápolása.

Kisujjadban van a könyvelés, de hiányzik egy támogató közeg, ahol minden kapu nyitva áll a szakmai kiteljesedésedhez?
Szeretnél egy modern, előremutató, újító gondolkodású könyvelőirodánál elhelyezkedni, ahol otthonról is dolgozhatsz, nem csak az irodából?
Olyan helyet keresel, ahol érték az, ha megoszthatjuk veled, és te is megoszthatod velünk a tudásodat, ötleteidet?

Akkor nem kérdés, hogy ez a Te állásod!


...ha jó vagy a könyvelésben, és még szülőként is megvan benned a vágy az újabb szakmai elismerésekre,


...ha szeretnél olyan helyen dolgozni, ahol a szülői feladataidat maximálisan tiszteletben tartó és megértő közeg vesz körül,


...ha még szakmailag többet érzel magadban, és eddig csak egy alkalmas lehetőségre vártál a képességeid kibontakoztatására,


...ha szakmailag is szeretnél szintet lépni a könyvelői karrieredben egy fiatalos startup hangulatú cégcsoportnál,


...mindezt átlagon felüli fizetésért,


AKKOR


jelentkezz hozzánk

2021. március 15-ig

az alábbi gombra kattintva!

Munkarend: heti 3 nap otthon, 2 nap az irodában.

Kik vagyunk és mit csinálunk?

...és miért keresünk munkaerőt?


Mi itt, az Aurum Groupnál immáron 10 éve végzünk komplex pénzügyi, számviteli, adózási és bérszámfejtési szolgáltatásokat minőségi ügyfélkörünk részére. Tevékenységünkre egyre nagyobb és biztosabb igény mutatkozik, emiatt évről évre egyre nagyobb létszámban látjuk el a feladatainkat. Büszkék vagyunk rá, hogy a családbarát hozzáállásunknak (is) köszönhetően egyre több kolléganőnk néz anyai örömök elé, és jó érzéssel tölt el bennünket, hogy nálunk ilyen helyzetek miatt adódik lehetőség új kollégák felvételére.

Mire számíthatsz nálunk?

Hiszünk benned

Cégünknél tudatosan olyan munkakörnyezetet teremtettünk, amelyben semmi sem akadályozhat meg téged abban, hogy még jobb szakemberré válj, és szakmailag kiteljesedhess.

Megbecsült munkakör

Amellett, hogy szakmailag, emberileg és anyagilag is elismerjük a munkádat, folyamatos szakmai képzésekkel, kihívást jelentő feladatokkal, változatos tréningekkel és egy ütős csapatot építő szociális környezettel támogatunk a mindennapokban

Támogató vezetőség

Míg mások problémákat, mi feladatokat oldunk meg. Nálunk ez az általános vezetői hozzáállás, és ez a szemlélet jellemzi a munkáinkat is. Leszámoltunk az idejétmúlt, korlátolt elgondolásokkal, ami sokaknak még mindig megköti a kezét.

Korrekt fizetés

Szeretjük, ha kollégáink elégedettek, ezért a te munkádat is átlag feletti fizetéssel jutalmazzuk. A konkrét összeget mindig a vállalt feladataid és a tapasztalataid függvényében határozzuk meg veled együtt, amit rendszeresen felülvizsgálunk és emelünk.

HOME OFFICE (is)

Tudjuk, hogy otthonról is lehet minőségi munkát végezni, ezért nem kell minden nap bejárnod az irodánkba. A munkarendünket úgy alakítottuk ki, hogy minden kollégánk heti 3 napot otthonról, 2 napot az irodából dolgozik.

Családbarát hozzáállás

Reggel ovi, suli, délután edzések és különórák... és ha beüt egy kis betegség, akkor jön az 1 hét kényszerpihenő. Ez ismerős, hiszen mi is szülők vagyunk. Ilyen estekben számíthatsz a rugalmas hozzáállásunkra, és a legtöbbször szabadság nélkül is megoldjuk a távollétedet.

Teljes értékű ismeretek

Számunkra fontos, hogy teljes körű ismereteid legyenek, ezért NEM CSAK egy részterület könyvelésére leszel ráállítva. Nálunk teljes könyvelési folyamatokat fogsz látni, hiszen így válhat belőled profi szakember.

Automatizált folyamatok

Folyamatosan automatizáljuk az időigényes manuális könyvelési folyamatainkat, így mára töredékére csökkentettük a száraz sablonmunkát. Helyette az érdemi szakértői feladatokra koncentrálunk.

Minőségi ügyfélkör

Ügyfélkörünk sokszínűsége és minőségi összetétele garancia arra, hogy a legkülönfélébb szakmai esetekkel ismerkedhess meg, melyekből széles iparági és szakmai tapasztalatokra tehetsz szert.

Fizetett képzések

Ahhoz, hogy mindig a legfrissebb ismeretekkel rendelkezz, a mi kontónkra vehetsz részt szakmai képzéseken, de akár adótanácsadói vagy nyelvi tanfolyamok finanszírozásában is számíthatsz ránk.

Stabil céges háttér 

Mi nem az a hely vagyunk, ahonnan egymás után állnak fel a kollégák. Piaci pozíciónk a jövőben is sok munkát ígér, így nálunk neked sem kell aggódnod a jövőd miatt. Stabilan és egyre dinamikusabban fejlődünk. 

Rendszeres csapatépítők

A cégünknél mindannyian kedveljük egymás társaságát, ezért rendszeresen szervezünk családi csapatépítő eseményeket külsős helyszíneken, de sokszor csak spontán munka után is lazítunk egy kicsit a grillteraszunkon.

Olyan munkatársakat keresünk, akiknek álmaik és céljaik vannak, és ezért tenni is akarnak. Mi segítünk, hogy elérd és megvalósítsd őket. Ha csak ábrándozol és munka nélkül akarsz sok pénzt keresni, akkor kérjük, ne kattints. 😉

NE MARADJ LE!

AZ IDŐ GYORSAN FOGY, és ebben a körben csupán 2 üres pozíció vár betöltésre, amire még eddig tudsz jelentkezni:

Milyen kollégát

keresünk?

(szakmailag +emberileg)


SZAKMAILAG EZT KÉRJÜK...

  • Nálunk nem a papír számít! Bár nagyon örülünk, ha rendelkezel mérlegképes könyvelői vizsgával, mégis nekünk a tudásod és a tapasztalatod többet ér.
  • Legalább 3 év könyvelési tapasztalattal rendelkezel vállalkozási területen. Otthonosan mozogsz a számviteli szabályokban, és tisztában vagy a kontírozási szabályokkal (T/K).
  • Alapos számviteli ismereteid vannak, és tudod, hogyan kell beszámolókat összeállítani, társasági- és iparűzési adóbevallásokat elkészíteni.
  • Alap szintű bevalláskészítési ismereteid vannak (ÁNYK, KSH, MNB, stb.)
  • Rendelkezel bérszámfejtési ismeretekkel.
  • Alapos számítógépes ismereteid vannak - A szokásos irodai programok (MS Office) mellett több profi szoftvert is használunk a mindennapi munkavégzéshez. Ezek használatát természetesen megtanítjuk neked, csak legyen benned nyitottság a tudás elsajátítására.
  • Előny, de nem elvárás: angol vagy német nyelvtudás, adószakértői vizsga, tb végzettség, informatikai képesítés.

  • EMBERILEG EZEK JELLEMZŐK RÁD...

  • Tisztában vagy vele, hogy az eredmények nem jönnek maguktól és hajlandó vagy kitartó munkával megdolgozni értük.
  • Igazi csapatjátékos vagy! A cégünknél mindannyian jól tudjuk, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk egymásra. Szakmailag és emberileg is támaszkodhatunk munkatársainkra, és minden körülmények között segítjük a másikat. Ezt tőled is elvárjuk.
  • Motivált vagy a szakmáddal és úgy általánosságban az életeddel kapcsolatban. Felelősséget érzel a vállalt feladataid irányában, hogy azok határidőre elkészüljenek. Pont úgy, ahogy megbeszéltük.
  • Alapvető igényességed van a precíz és pontos munkavégzésre.
  • Elhivatott vagy a szaktudásod fejlesztése iránt, amiben cégünktől minden támogatást megkapsz.
  • Alapvetően pozitív beállítottságú vagy - Nálunk senki sem szereti a negatív embereket, szóval ha lételemed a panaszkodás és kritizálás, akkor biztosan nem fogod magad jól érezni nálunk.
  • Hol vagyunk helyileg?

    Irodánk az Árpád Centerben, közvetlenül az Árpád hídi metrómegállónál található, szóval rendkívül egyszerűen megközelíthető tömegközlekedéssel (M3-as metróval, 1-es villamossal, buszokkal) Számos parkoló és parkolóház is van a környéken, ha esetleg autóval érkeznél.

    Nagyon ügyelünk arra, hogy minőségi, kulturált körülmények között végezzük a munkánkat, ezért biztosak vagyunk benne, hogy az irodánkra nem lesz panaszod. Mostanra már gyakorlatilag egy komplett szintet elfoglalunk az irodaházban, így rendkívül kényelmesen elférünk a tágas és fényes helyiségekben.

    Modern bútorokkal, jól felszerelt konyhával, zuhanyzóval és menő panoráma terasszal tettük még komfortosabbá a kis birodalmunkat. Sőt, még egy babaszobát is kialakítottunk a kisgyermekes ügyfeleink, és a látogatóba érkező kismamáink legnagyobb örömére.

    Kik bízzák ránk

    a könyvelésüket?


    Hamarosan Rád is számítani fognak!

    Csanády István - a Shapr3D startup cég ügyvezetője


    Polgár Judit - a sakktörténet legjobb női sakkozója


    Csillag Péter - a több milliár-dos magyar startup alapítója



    VÁRUNK TÉGED IS

    CSAPATUNKBA!




    Ha te is otthonosan mozogsz a könyvelésben, és egy olyan helyre vágysz, ahol akár kisgyermekes szülőként is páratlan szakmai karrier áll előtted, akkor add le a jelentkezésed PÁR PERC alatt az alábbi gombra kattintva!


    VAGY


    Küldd el a szakmai önéletrajzod az katalin.mihalyi@aurumgroup.hu e-mail címünkre a fizetési igényed megjelölésével.


    JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ:

    2021. március 15.


    Adataid törlését vagy módosítását bármikor kérheted tőlünk a info@aurumgroup.hu e-mail címünkön. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT olvashatod el.

    Ismerj meg bennünket

    egy kicsit közelebbről is!


    A fentiekből nagyjából már sejtheted, milyen lehet nálunk dolgozni, de ha a "NEM HIVATALOS" arculatunkra is kíváncsi vagy, akkor a lenti gombra kattintva megnézheted, hogy milyenek vagyunk, amikor éppen nem dolgozunk. 😉 Mert nem csak a munkáról szól az életünk...