Már most is jó bérszámfejtő vagy,

de mindent megteszel, hogy a legjobb legyél?

Akkor ezt az állást imádni fogod!


Kezdj új életet nálunk

tapasztalt bérszámfejtőként,

és kerülj be Te is a szakmai elitbe!


Kisujjadban van a bérszámfejtés, de hiányzik egy támogató közeg, ahol minden kapu nyitva áll a szakmai kiteljesedésedhez?

Szeretnél egy modern, előremutató, újító gondolkodású könyvelőirodánál elhelyezkedni, ahol otthonról is dolgozhatsz, nem csak az irodából?

Olyan helyet keresel, ahol érték az, ha megoszthatjuk veled, és te is megoszthatod velünk a tudásodat, ötleteidet?

Akkor nem kérdés, hogy ez a Te állásod!

Ha készen állsz rá, hogy a meglévő tb-, bér- és munkaügyi tudásod még tovább fejleszd egy olyan startup hangulatú könyvelőirodánál, ahol ehhez nem csak szabad kezet, de minden segítséget is megkapsz: prémium ügyfélkör, tudás, technológia, anyagi és erkölcsi megbecsülés, akkor add le a jelentkezésed

2021. január 31-ig

az alábbi gombra kattintva!

Munkarend: heti 3 nap otthon, 2 nap az irodában.

Kik vagyunk és mit csinálunk?

...és miért keresünk munkaerőt?


Mi itt, az Aurum Groupnál immáron 10 éve végzünk komplex pénzügyi, számviteli, adózási és bérszámfejtési szolgáltatásokat minőségi ügyfélkörünk részére. Tevékenységünkre egyre nagyobb és biztosabb igény mutatkozik, emiatt évről évre egyre nagyobb létszámban látjuk el a feladatainkat. Büszkék vagyunk rá, hogy a családbarát hozzáállásunknak (is) köszönhetően egyre több kolléganőnk néz anyai örömök elé, és jó érzéssel tölt el bennünket, hogy nálunk ilyen helyzetek miatt adódik lehetőség új kollégák felvételére.

Mit nyújtunk, ha

csatlakozol

a csapatunkhoz?

Hiszünk benned

Cégünknél tudatosan olyan munkakörnyezetet teremtettünk, amelyben semmi sem akadályozhat meg téged abban, hogy még jobb szakemberré válj, és szakmailag kiteljesedhess.

Megbecsült munkakör

Amellett, hogy szakmailag, emberileg és anyagilag is elismerjük a munkádat, folyamatos szakmai képzésekkel, kihívást jelentő feladatokkal, változatos tréningekkel és egy ütős csapatot építő szociális környezettel támogatunk a mindennapokban.

Támogató vezetőség

Míg mások problémákat, mi feladatokat oldunk meg. Nálunk ez az általános vezetői hozzáállás, és ez a szemlélet jellemzi a munkáinkat is. Leszámoltunk az idejétmúlt, korlátolt elgondolásokkal, ami sokaknak még mindig megköti a kezét.

Korrekt fizetés

Szeretjük, ha kollégáink elégedettek, ezért a te munkádat is piaci átlag feletti fizetéssel jutalmazzuk. A konkrét összeget mindig a vállalt feladataid és a tapasztalataid függvényében határozzuk meg veled együtt.

HOME OFFICE (is)

Tudjuk, hogy otthonról is lehet minőségi munkát végezni, ezért nem kell minden nap bejárnod az irodánkba. A munkarendünket úgy alakítottuk ki, hogy minden kollégánk heti 3 napot otthonról, 2 napot az irodából dolgozik.

Teljes értékű ismeretek

Számunkra fontos, hogy teljes körű ismereteid legyenek, ezért NEM CSAK egyféle bérszámfejtési feladatra leszel ráállítva. Nálunk teljes folyamatokkal és számtalan bérszámfejtő programmal fogsz megismerkedni, hiszen így válhat belőled profi szakember.

Rugalmas hozzáállás

Mi is emberek vagyunk, és tudjuk, hogy neked is vannak magánéleti gondjaid, elintézendő feladataid. Ilyen estekben számíthatsz a rugalmas hozzáállásunkra, és legtöbbször még szabadságot sem kell kivenned.

Automatizált folyamatok

Folyamatosan automatizáljuk az időigényes manuális bérszámfejtési folyamatainkat, így mára töredékére csökkentettük a száraz sablonmunkát. Helyette az érdemi szakértői feladatokra koncentrálunk.

Minőségi ügyfélkör

Ügyfélkörünk sokszínűsége és minőségi összetétele garancia arra, hogy a legkülönfélébb szakmai esetekkel ismerkedhess meg, melyekből elképesztően széles iparági és szakmai tapasztalatokra tehetsz szert.

Fizetett képzések

Ahhoz, hogy mindig a legfrissebb ismeretekkel rendelkezz, a mi kontónkra vehetsz részt szakmai képzéseken, de akár még nyelvi tanfolyamok finanszírozásában is számíthatsz ránk.

Stabil céges háttér 

Mi nem az a hely vagyunk, ahonnan egymás után állnak fel a kollégák. Piaci pozíciónk a jövőben is sok munkát ígér, így nálunk neked sem kell aggódnod a jövőd miatt. Stabilan és egyre dinamikusabban fejlődünk. 

Rendszeres csapatépítők

A cégünknél mindannyian kedveljük egymás társaságát, ezért rendszeresen szervezünk csapatépítő eseményeket külsős helyszíneken, de sokszor csak spontán munka után is lazítunk egy kicsit a grillteraszunkon.

Olyan munkatársakat keresünk, akiknek álmaik és céljaik vannak, és ezért tenni is akarnak. Mi segítünk, hogy elérd és megvalósítsd őket. Ha csak ábrándozol és munka nélkül akarsz sok pénzt keresni, akkor kérjük, ne kattints. 😉

NE MARADJ LE!

AZ IDŐ GYORSAN FOGY, és ebben a körben csupán 1 üres pozíció vár betöltésre, amire még eddig tudsz jelentkezni:

Milyen kollégát

keresünk?

(szakmailag +emberileg)


SZAKMAILAG EZT KÉRJÜK...

  • Szakirányú tb- és bérügyi ügyintézői végzettséggel rendelkezel, de örömmel vesszük, ha pénzügyi-számviteli ügyintézői végzettséged is van.
  • Legalább 3 év releváns bérszámfejtői tapasztalattal rendelkezel vállalkozási területen. Otthonosan mozogsz a bérszámfejtési munkához kapcsolódó jogszabályokban és rendeletekben.
  • Alapos bérszámfejtési ismereteid vannak: munkavállalók be- és kiléptetése, munkaviszonyosok és munkaidő keretesek bérszámfejtése, járandóságok kiszámítása, jutalmak, prémiumok, pótlékok számfejtése, túlórák nyilvántartása, levonások, letiltások kezelése, szabadságok nyilvántartása, cafeteria rendszer kezelése, munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása, járulékbevallások készítése és beküldése, SZJA bevallások készítése.
  • Legalább egyet magabiztosan tudsz használni az alábbi bérszámfejtő programok közül: Nexon, Novitax, Kulcs-Soft
  • Jól ismered a szokásos irodai programokat - Microsoft Word, Excel, Office

  • EMBERILEG EZEK JELLEMZŐK RÁD...

  • Tisztában vagy vele, hogy az eredmények nem jönnek maguktól és hajlandó vagy kitartó munkával megdolgozni értük.
  • Igazi csapatjátékos vagy! A cégünknél mindannyian jól tudjuk, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk egymásra. Szakmailag és emberileg is támaszkodhatunk munkatársainkra, és minden körülmények között segítjük a másikat. Ezt tőled is elvárjuk.
  • Motivált vagy a szakmáddal és úgy általánosságban az életeddel kapcsolatban. Felelősséget érzel a vállalt feladataid irányában, hogy azok határidőre elkészüljenek. Pont úgy, ahogy megbeszéltük.
  • Alapvető igényességed van a precíz és pontos munkavégzésre.
  • Elhivatott vagy a szaktudásod fejlesztése iránt, amiben cégünktől minden támogatást megkapsz.
  • Alapvetően pozitív beállítottságú vagy - Nálunk senki sem szereti a negatív embereket, szóval ha lételemed a panaszkodás és kritizálás, akkor biztosan nem fogod magad jól érezni nálunk.
  • Hol vagyunk helyileg,

    és milyen nálunk dolgozni?

    Irodánk az Árpád Centerben, közvetlenül az Árpád hídi metrómegállónál található, szóval rendkívül egyszerűen megközelíthető tömegközlekedéssel (M3-as metróval, 1-es villamossal, buszokkal) Számos parkoló és parkolóház is van a környéken, ha esetleg autóval érkeznél.

    Nagyon ügyelünk arra, hogy minőségi, kulturált körülmények között végezzük a munkánkat, ezért biztosak vagyunk benne, hogy az irodánkra nem lesz panaszod. Mostanra már gyakorlatilag egy komplett szintet elfoglalunk az irodaházban, így rendkívül kényelmesen elférünk a tágas és fényes helyiségekben.

    Modern bútorokkal, jól felszerelt konyhával, zuhanyzóval és panoráma terasszal tettük még komfortosabbá a kis birodalmunkat. Sőt, még egy babaszobát is kialakítottunk a kisgyermekes ügyfeleink, és a látogatóba érkező kismamáink legnagyobb örömére.

    Milyen cégek bízzák ránk

    a bérszámfejtésüket?


    Hamarosan Rád is számítani fognak!

    Csanády István - a Shapr3D startup cég ügyvezetője


    Polgár Judit - a sakktörténet legjobb női sakkozója


    Csillag Péter - a több milliár-dos magyar startup alapítója




    VÁRUNK TÉGED IS

    CSAPATUNKBA!

    Ha már régebb óta bérszámfejtési területen dolgozol, de mégis úgy érzed, hogy a mostani munkádnál sokkal többre lennél hivatott, és megvan benned az elhivatottság, hogy szintet lépj a karrieredben, akkor add le a jelentkezésed PÁR PERC alatt az alábbi gombra kattintva!


    VAGY


    Küldd el a szakmai önéletrajzod az katalin.mihalyi@aurumgroup.hu e-mail címünkre a fizetési igényed megjelölésével.


    JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ:

    2021. január 31.


    Adataid törlését vagy módosítását bármikor kérheted tőlünk a info@aurumgroup.hu e-mail címünkön. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT olvashatod el.

    Ismerj meg bennünket

    egy kicsit közelebbről is!


    A fentiekből nagyjából már sejtheted, milyen lehet nálunk dolgozni, de ha a "NEM HIVATALOS" arculatunkra is kíváncsi vagy, akkor a lenti gombra kattintva megnézheted, hogy milyenek vagyunk, amikor éppen nem dolgozunk. 😉 Mert nem csak a munkáról szól az életünk...